Top image
Right Image
Welcome.
Username Password
left Image
Middle Image
general
> Home
> Awards
> Interviews
> Links
> Demographic
general
> Forum
info
> Hall of Fame
> Structure
> Rules
> Challenge us
> Join us
> Servers
> Calendar
squad
> Roster
> Records
> Stats
> Privacy Policy
interviews
Player Name: jafo
Inteviewer: Fr
blank

Fr*DEA (1:32 PM) :
*pulls his string away and grabs a pen and paper which was attached at his dark hole*

Hi i'm Rody aka Fierce, who are u ?

jaf*DEA (1:32 PM) :
Hi my name is Mattias. I'm swedish but a proud member of the Asian possy
Fr*DEA (1:33 PM) :
Hmmm.... and ur online gaming name
jaf*DEA (1:33 PM) :
umm well it started out as Jafo but nowadays its mostly jaf
Fr*DEA (1:33 PM) :
Ur swedisch right ?
jaf*DEA (1:34 PM) :
some people call me jaffacake, but I blame darkviruz for that one
jaf*DEA (1:34 PM) :
no Swedish
Fr*DEA (1:34 PM) :
well that's the same... Scum
jaf*DEA (1:34 PM) :
pfff
Fr*DEA (1:35 PM) :
Ur not born in Sweden right ?
jaf*DEA (1:35 PM) :
nah I'm imported from South Korea. they had a huge export thingy around 70-74, so we are quite a few Koreans in the world of that age period
Fr*DEA (1:36 PM) :
Like me
jaf*DEA (1:36 PM) :
Yay my Asian Brotha!
Fr*DEA (1:36 PM) :
hehe, bit brother.... u sexaah
jaf*DEA (1:36 PM) :
you know the secret sign don't ya?
Fr*DEA (1:36 PM) :
Pfff. like which one
jaf*DEA (1:37 PM) :
V sign downwards over heart, then put other pointy finger across
jaf*DEA (1:37 PM) :
yay like u didn't know brotha!
Fr*DEA (1:37 PM) :

Fr*DEA (1:37 PM) :
hehe.. How old were u when u went to sweden?
jaf*DEA (1:37 PM) :
9 months.. flew alone *proud*
Fr*DEA (1:38 PM) :
Me to though i was 2 1/2 ... I was l333t in the plane..
Fr*DEA (1:38 PM) :
humping all chicks.. did u do that to ?
jaf*DEA (1:38 PM) :
my sister was that age too
Fr*DEA (1:38 PM) :
Aye cool she and me were in the same plane
jaf*DEA (1:38 PM) :
no i should have, but i was kinda sick, was all wrapped up in bandages :/
Fr*DEA (1:39 PM) :
OMG U PERVERD.
Fr*DEA (1:39 PM) :
wrapped in bandages by 2 stewardesses
Fr*DEA (1:39 PM) :
damm i'm proud on u Big BROTHA
jaf*DEA (1:39 PM) :
lol i wish
Fr*DEA (1:39 PM) :
hehe.. But how does live suits u in Sweden ?
jaf*DEA (1:39 PM) :
I do try to make up for lost time now though lol
Fr*DEA (1:40 PM) :
Is there a misses Jafocake ?

jaf*DEA (1:40 PM) :
oh its nice i guess
we got a pretty decent living standards here
jaf*DEA (1:40 PM) :
close, we are living together atleast
Fr*DEA (1:40 PM) :
omg.. is she hot ?
jaf*DEA (1:40 PM) :
you know she is!
Fr*DEA (1:41 PM) :
hehee... Tell me what is the diffrence between Sweden, norway, and danmark, for me it's all 1 country..
Fr*DEA (1:41 PM) :
i'm always wondering that*
jaf*DEA (1:41 PM) :
nah not really, very different if ya ask me
jaf*DEA (1:41 PM) :
norway and sweden are pretty much alike but denmark is totally different
Fr*DEA (1:41 PM) :
all scandinavian twats execpt my own family.
jaf*DEA (1:42 PM) :
swedes are uptight, cool and collected, much like germans but we aint perverted as them
Fr*DEA (1:42 PM) :
sweden--> germans.. *hmmm*
jaf*DEA (1:42 PM) :
jawohl
Fr*DEA (1:42 PM) :
and danmark is more the country of twats ? *cough* herk *cough*
jaf*DEA (1:42 PM) :
danes are cool, but a bit too much hostile towards foreigners
jaf*DEA (1:43 PM) :
well they got nice girsl :)
Fr*DEA (1:43 PM) :
Everywhere u come there are cute girls...
jaf*DEA (1:43 PM) :
except england, unless u like 'em milky white
Fr*DEA (1:44 PM) :
LMAO.. but even there u got pretty ones... Those olsen twins are swedisch right ?
jaf*DEA (1:44 PM) :
one thing that cracks me up is the centerfolds both uk and dk have in their newspapers...
jaf*DEA (1:44 PM) :
w00t they're americans
Fr*DEA (1:44 PM) :
oh lol
jaf*DEA (1:44 PM) :
well extremely rich americans
jaf*DEA (1:45 PM) :
close to filthy
Fr*DEA (1:45 PM) :
Yup but in america things are always like.. euhmmmm extreme
jaf*DEA (1:45 PM) :
they just moved into a penthouse apartment on manhattan, cause they wanted to get to live an ordinary life as college students....
Fr*DEA (1:45 PM) :
there is no normal class.. Either FAAAT ore small, ore rich (filthy richt) ore poor...
jaf*DEA (1:46 PM) :
true
i used to live there, in boston massachussetts
Fr*DEA (1:46 PM) :
yeah well i do think that marykate is more prettier than the other one.
jaf*DEA (1:46 PM) :
lol
Fr*DEA (1:46 PM) :
Allright, done with the chicks bro.
jaf*DEA (1:46 PM) :
aw man!
Fr*DEA (1:46 PM) :
how did u came up with that name jafo
Fr*DEA (1:47 PM) :
(we gonna talk later about chicks again, don't worry)
jaf*DEA (1:47 PM) :
its from a movie, blue thunder
a n00b hangaround gets a cap with JAFO on it,
i just got it from there Just Another Fuckin Observer..
jaf*DEA (1:47 PM) :
i love chopper movies
AirWolf is the most underrated series ever!
Fr*DEA (1:48 PM) :
AIRWOLF ROCCCKS. i love watching that though
jaf*DEA (1:49 PM) :
my brotha!
Fr*DEA (1:49 PM) :
yeah i really loved that movie (serie)... espacially the sound when went into jet
jaf*DEA (1:49 PM) :
ya exactly! and the rocket thingy below
Fr*DEA (1:50 PM) :
yeah ahhahaa.. i always loved movies with helicopters and planes
jaf*DEA (1:51 PM) :
u ever watched nightrider?
Fr*DEA (1:51 PM) :
Yup.. kitt
Fr*DEA (1:51 PM) :
i watched a shit load of series when i was young
jaf*DEA (1:51 PM) :
lol me too
Fr*DEA (1:52 PM) :
the time i didn't knew there were girls out in the world
jaf*DEA (1:52 PM) :
lol i knew but i didnt care
Fr*DEA (1:53 PM) :
Hahhaa
Fr*DEA (1:53 PM) :
allright where was ur roots of playing online games
jaf*DEA (1:54 PM) :
umm Command & Conquer series during my uni studies
Fr*DEA (1:55 PM) :
ONLINE GAMING
jaf*DEA (1:55 PM) :
we began playing NHL94 in the dorm, then moved from there
jaf*DEA (1:55 PM) :
ya it is online m8, just before u were born
Fr*DEA (1:55 PM) :
ohh LMAO
jaf*DEA (1:55 PM) :
me and my bud dominated c&c scene
Fr*DEA (1:56 PM) :
i never played cc... i started on Red alert
jaf*DEA (1:56 PM) :
i loved that game genre
Fr*DEA (1:57 PM) :
yeah me to i just bouth Empire Earth and old game but fun to do
jaf*DEA (1:57 PM) :
ya that game is cool
Fr*DEA (1:57 PM) :
so when did u started to play DF2. ?
jaf*DEA (1:58 PM) :
i dunno, right after df1 i guess, dont remember when it was released
Fr*DEA (1:58 PM) :
when did u started to play online games.. (like DF1)
jaf*DEA (1:58 PM) :
we played df1 at work (ya know i work with IT)
during the Internet Boom era, we played alot lol
jaf*DEA (1:59 PM) :
i dunno, around 99??
Fr*DEA (1:59 PM) :
and than ?
jaf*DEA (1:59 PM) :
well i dont remember it was so long ago, i started playing df2 cause i found the gameplay too slow on df1, especially moving
jaf*DEA (2:00 PM) :
then i ran into herkiboy
Fr*DEA (2:00 PM) :
what squads were u in before u got into dea ?
jaf*DEA (2:00 PM) :
lol well im gonna tell ya a secret
Fr*DEA (2:00 PM) :
ohhhhhh exciting.
jaf*DEA (2:00 PM) :
Herk will flip and Lamo will be a bit angry I guess
jaf*DEA (2:01 PM) :
I actually began my DF2 career in KOH
jaf*DEA (2:01 PM) :
I then doublesquadded on DEA
jaf*DEA (2:01 PM) :
ofcourse i trust you will not tell anyone?
Fr*DEA (2:01 PM) :
Euhmm this gonna be posted in the members room...
Fr*DEA (2:01 PM) :
But i can cut this out if u want
Fr*DEA (2:01 PM) :
cuz ur my brother
jaf*DEA (2:02 PM) :
i ran into lamo and his brother i think on a server, KOH recruiting or something
jaf*DEA (2:02 PM) :
lol thats ok
jaf*DEA (2:02 PM) :
think they were being owned by someone and i stepped in and helped them out
jaf*DEA (2:02 PM) :
i thought " omg these guys suck"
Fr*DEA (2:02 PM) :
KOH u mean
jaf*DEA (2:03 PM) :
ya but were weren't known then ;)
jaf*DEA (2:03 PM) :
hmm maybe it was lance and... i dont remember
Fr*DEA (2:03 PM) :
tbh i never played against KOH, in my life...
jaf*DEA (2:04 PM) :
well they got to be pretty decent ;)
Fr*DEA (2:04 PM) :
yup avarage
jaf*DEA (2:04 PM) :
i played as Geraint there for quite some time
Fr*DEA (2:04 PM) :
what games did u played...
Fr*DEA (2:04 PM) :
for dea
jaf*DEA (2:04 PM) :
my first online name was foofighter (which really is my preferred name)
jaf*DEA (2:05 PM) :
oh only df2
jaf*DEA (2:05 PM) :
i hooked up with Herk on a public server when i was using an alias
Fr*DEA (2:05 PM) :
yes ?
jaf*DEA (2:05 PM) :
we actually played DEA a couple of times, my stats are listed lol
jaf*DEA (2:06 PM) :
but I quit KOH and joined DEA fulltime
Fr*DEA (2:06 PM) :
omg, cause of herk

jaf*DEA (2:06 PM) :
around 2000 sometime i think
jaf*DEA (2:06 PM) :
ya actually whole DEA at that time
Fr*DEA (2:06 PM) :
cause of herk ?
jaf*DEA (2:06 PM) :
Carb, Herk, Lotte, SweetCheeks, Ace, Gru
Fr*DEA (2:06 PM) :
cause of herk ?
jaf*DEA (2:06 PM) :
then T3 and kris
jaf*DEA (2:07 PM) :
lol no ur not gonna make me say that!
Fr*DEA (2:07 PM) :
Herky ?
jaf*DEA (2:07 PM) :
wonder how long AB been there
to me, hes been there forever too
jaf*DEA (2:08 PM) :
first time i saw herk, i though, geeez
Fr*DEA (2:08 PM) :
Hahhaa.. and herk ?
jaf*DEA (2:08 PM) :
who?
jaf*DEA (2:08 PM) :
lets talk about sweetcheeks ;)
Fr*DEA (2:08 PM) :
dunno just copy and paste it, like the last few answers i gave hehe
Fr*DEA (2:08 PM) :
alright so sweetcheeks was very importent for ur online gaming
Fr*DEA (2:08 PM) :
Tell me something about her
jaf*DEA (2:09 PM) :
brb
Fr*DEA (2:11 PM) :
no
jaf*DEA (2:12 PM) :
k back
Fr*DEA (2:13 PM) :
what have u done
jaf*DEA (2:13 PM) :
making dinner, been peeling potatoes while chatting with ya lol
Fr*DEA (2:13 PM) :
i'm playing boter kaas en eieren with another girl
jaf*DEA (2:14 PM) :
anywho, lets just make it short and say we all loved sweetcheeks ;)
some still do lol
Fr*DEA (2:14 PM) :
tell me something about her
jaf*DEA (2:14 PM) :
girl -> boobs -> legs -> blonde -> nice personality lol
Fr*DEA (2:15 PM) :
LMAO.. how about,.. euhmm voice ?
jaf*DEA (2:15 PM) :
ya she had one too
jaf*DEA (2:15 PM) :
nah really she was a blast
Fr*DEA (2:15 PM) :
and euhmm skills ?
jaf*DEA (2:15 PM) :
she moved to the states i think
jaf*DEA (2:15 PM) :
ya she was actually good
Fr*DEA (2:15 PM) :
ohhh.. i heared so moved to holland, to some guy who called fierce
jaf*DEA (2:15 PM) :
remember we were all n00bs at that time
jaf*DEA (2:16 PM) :
lol we're not talking about your mother now m8
Fr*DEA (2:16 PM) :
hehehee.
Fr*DEA (2:16 PM) :
what do u like besides playing online games ?
jaf*DEA (2:16 PM) :
sports, racing and sailing
Fr*DEA (2:17 PM) :
what kind of sports

jaf*DEA (2:17 PM) :
i play floorball and enjoy watchin icehockey
actually im off to watch a game later today
jaf*DEA (2:17 PM) :
soccer is fun at the highest levels
Fr*DEA (2:17 PM) :
what team has ur preferences ?

jaf*DEA (2:18 PM) :
the swedish national team
if talking soccer, otherwise Colorado and Toronto
Fr*DEA (2:19 PM) :
racing, u like motorcycles ore auto ?
jaf*DEA (2:19 PM) :
nah cars
when i had money (it era...) i used to race some on tracks
jaf*DEA (2:20 PM) :
nowadays i cant afford it :/
Fr*DEA (2:20 PM) :
ur working in the it right
jaf*DEA (2:20 PM) :
ya, working as an Systems Architect
Fr*DEA (2:20 PM) :
euhmm wh00t ?
jaf*DEA (2:21 PM) :
just like a regular architect but its about computer programs
Fr*DEA (2:22 PM) :
omg, that isn't a job... an architect.. u can devolp things.. u know like a garden.. how can u architect an computer program :-)
jaf*DEA (2:26 PM) :
someone has to decide HOW to build stuff
Fr*DEA (2:26 PM) :
ohhh.. hehe
Fr*DEA (2:27 PM) :
is the ftp comming up soon
jaf*DEA (2:27 PM) :
ya in a couple of days, just ordered new harddisks
Fr*DEA (2:27 PM) :
hehe cool.. can i uplaod my porn again...
Fr*DEA (2:27 PM) :
allright let's do some quick questions.
jaf*DEA (2:27 PM) :
lol
jaf*DEA (2:27 PM) :
shoot
Fr*DEA (2:28 PM) :
fast food, ore exclusive dinner?

jaf*DEA (2:28 PM) :
fast food
Fr*DEA (2:28 PM) :
mcdonalds, ore burger king
jaf*DEA (2:28 PM) :
burger king
Fr*DEA (2:28 PM) :
damm all kind of people buggin me on icq hehe
jaf*DEA (2:29 PM) :
lol focus!
Fr*DEA (2:29 PM) :
a whopper ore a big mac ?
jaf*DEA (2:29 PM) :
2 out of 2 so far
jaf*DEA (2:29 PM) :
Double Whopper
jaf*DEA (2:29 PM) :
i also like the Buffalo Wings sideorder too...
jaf*DEA (2:29 PM) :
and a Coke
Fr*DEA (2:29 PM) :
Buffalo wings ????

Fr*DEA (2:29 PM) :
FRIES
jaf*DEA (2:29 PM) :
spicey hot chicken wings
jaf*DEA (2:30 PM) :
nah dont like em at BK
Fr*DEA (2:30 PM) :
with bbq sauce i guess
jaf*DEA (2:30 PM) :
ya naturally
Fr*DEA (2:30 PM) :
fish ore meat

jaf*DEA (2:30 PM) :
MEAT
Fr*DEA (2:30 PM) :
Sweden ore Korea ?
jaf*DEA (2:30 PM) :
Sweden
Fr*DEA (2:30 PM) :
Hocky ore racing ?
jaf*DEA (2:31 PM) :
Hockey
Fr*DEA (2:31 PM) :
sweden hockey ore us hockey
jaf*DEA (2:31 PM) :
US
Fr*DEA (2:31 PM) :
Ice hockey ore Field hockey
jaf*DEA (2:32 PM) :
lol icehockey
Fr*DEA (2:32 PM) :
mens hockey ore girls hockey
jaf*DEA (2:32 PM) :
hockey! no women
Fr*DEA (2:32 PM) :
u saw the women hockey (dutch team)
Fr*DEA (2:33 PM) :
Carbon*DEA (2:32 PM) :
i understand m8 ;)...good luck and say hi frome me ;)
Fr*DEA (2:33 PM) :
hi from carbon :-)
jaf*DEA (2:33 PM) :
cmon, ALL women hockey suck
jaf*DEA (2:33 PM) :
say hi back
jaf*DEA (2:33 PM) :
k foodtime in 10 mins
Fr*DEA (2:34 PM) :
hehe than we have to round it up fast hehe..
jaf*DEA (2:34 PM) :
lol
Fr*DEA (2:34 PM) :
Tell me who has ment alot for u in ur online gaming
jaf*DEA (2:34 PM) :
Herk
Fr*DEA (2:34 PM) :
omg
jaf*DEA (2:35 PM) :
soz had to come out sometime lol
Fr*DEA (2:35 PM) :
OMG
Fr*DEA (2:35 PM) :
OMG BROTHER
jaf*DEA (2:35 PM) :
ya i know, dont rub it in plz
Fr*DEA (2:35 PM) :
Ur SICK ? UR ILL ?
Fr*DEA (2:35 PM) :
U NEED A PET SPECIALIST ?
jaf*DEA (2:35 PM) :
rather me than u, take one for the brotherhood
Fr*DEA (2:36 PM) :
hehe.. Is there a memorial game.. a game which u will always remember
jaf*DEA (2:37 PM) :
umm not really, we had some really awesome games back then
against atv, koh, ff, the mafia etc
jaf*DEA (2:37 PM) :
oh yeah sin too
jaf*DEA (2:37 PM) :
alot of great squads back then
Fr*DEA (2:37 PM) :
One special !!
jaf*DEA (2:38 PM) :
ATV i guess, think we beat them in some awesome final
Fr*DEA (2:38 PM) :
so that's ur most memorial game..
jaf*DEA (2:38 PM) :
i dunno, i dont remember, stop pushing me ffs :)
Fr*DEA (2:38 PM) :
TELL ME DAMMIT lol
jaf*DEA (2:39 PM) :
im old so my memory is kinda bad
Fr*DEA (2:39 PM) :
Hehe, ur head is to small i guess hehe
jaf*DEA (2:39 PM) :
yeah its filled with useless stuff anyway
Fr*DEA (2:39 PM) :
well i think i'm done with my questions.. is there anyting u would like to add ?
Fr*DEA (2:39 PM) :
except it's dinner time..
jaf*DEA (2:39 PM) :
nope
Fr*DEA (2:39 PM) :
allright than we are done...
jaf*DEA (2:40 PM) :
im glad we didnt go into my porn habits ;)
jaf*DEA (2:40 PM) :
yup, im off to dinner with gf now, take care asian brotha!
Fr*DEA (2:40 PM) :
*puts back his pen and paper into a dark hole....and walked away towards the next customer*

jaf*DEA (2:40 PM) :
cya
Fr*DEA (2:40 PM) :
Part2 will be next week...
Jafos: porn habits
Fr*DEA (2:40 PM) :
cya next week brother
jaf*DEA (2:40 PM) :
omg was the came still on?
jaf*DEA (2:41 PM) :
gotta run, cya m8
Games we play
IRC Image
DEA IRC on Quakenet
Sponsors

EVO Hosting

Paypal


Statistics

VISITS 2017
TOTAL: 8395

AUGUST 2017
TOTAL: 774

UNIQUE VISITS
TOTAL: 214775

 

 

 

CURRENT MOON

 

 

Footer Image